هدفون حرفه ای یاماها مدل Yamaha YH-E700A Wireless Noise-Cancelling Headphones

ویژگی ها :

  • نوع گوشی :دو گوشی
  • رابط‌ها :جک 3.5 میلی‌متری صدا
  • صدای واقعی یاماها: وضوح، جزئیات و پویایی بی نظیر، با فضای واقعی و بیس عمیق و غنی ANC پیشرفته
  • با این فناوری انحصاری حذف نویز فعال یاماها که موسیقی شما را خالص و دست نخورده می‌گذارد
  • نویز را کاهش دهید نه موسیقی را 
  • یکسان سازی هوشمند برای صدایی با دامنه کامل در ولوم گوش دادن کمتر
  •  اتصال بی سیم پایدار و کیفیت پخش عالی
  • کنترل‌های ساده: برقراری تماس تلفنی
  • فعال کردن Siri/Google Assistant و کنترل موسیقی خود با دکمه‌های آسان
Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

هدفون حرفه ای یاماها مدل Yamaha YH-E700A Wireless Noise-Cancelling Headphones

در میان برندهای مختلفی که به تولید تجهیزات صوتی می‌پردازند، شرکت یاماها یکی از محبوب‌ترین شرکت‌های دنیا به شمار می‌رود که محصولات با کیفیتی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت نه تنها در زمینه تولید انواع سازها، یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین شرکت‌های دنیا به شمار می‌رود، بلکه به تازگی شروع به تولید محصولات صوتی همانند هدفون‌ها و هدست‌های مختلف نیز کرده است که با استفاده از این محصولات، می‌توانید صدایی بسیار حرفه‌ای و با کیفیت را در اختیار داشته باشید. از جمله جدیدترین محصولاتی که توسط مهندسین این شرکت به بازار عرضه شده است، می‌توانیم به هدفون Yamaha YH-E700A اشاره کنیم که یک هدفون بلوتوثی با کیفیت است که می‌توانید در شرایط مختلف از آن استفاده کرده و به صدای مورد نظر خود دست پیدا کنید.

مهندسین شرکت یاماها برای این محصول از تکنولوژی‌های مختلفی استفاده کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توانیم به تکنولوژی True Sound این شرکت اشاره کنیم. این تکنولوژی، یک تکنولوژی حرفه‌ای است که صدا را به دقیق‌ترین شکل ممکن برای شما باز تولید می‌کند و می‌توانید به این ترتیب، صدایی دقیق و واضح را از این محصول دریافت کنید.

بررسی هدفون یاماها مدل وای اچ ای700 ای

فرکانس‌های بیس و سابی که توسط هدفون Yamaha YH-E700A تولید می‌شود، بسیار واضح و دقیق است و فرکانس‌های تربلی که توسط این هدفون باز تولید می‌شود، بسیار واضح و گوش نواز خواهند بود.

همانند دیگر هدفون‌های گران قیمت و حرفه‌ای موجود در بازار، این محصول نیز از قابلیت نویز کنسلینگ برخوردار است که با فعال کردن آن، صدای محیط به شکل کامل از بین می‌رود و می‌توانید به طور دقیق بر روی صدای نهایی این محصول تمرکز کنید. همچنین در نظر داشته باشید که می‌توانید این سیستم را غیر فعال کرده و صدای محیط را با دقتی بی نظیر دریافت کنید.

از جمله دیگر تکنولوژی‌هایی که مهندسین شرکت یاماها برای این محصول در نظر گرفته‌اند، می‌توانیم به تکنولوژی Listening Care اشاره کنیم. این تکنولوژی، یک اکولایزر داینامیک است که با توجه به مقدار بلندی صدایی که تنظیم می‌کنید، صدای نهایی موزیک شما را تغییر می‌دهد. این تکنولوژی برای افرادی که می‌خواهند از کیفیت صدای نهایی هدفون خود نهایت لذت را ببرند، یک ویژگی کاربردی و بی نظیر است. همچنین در نظر داشته باشید که با کمتر کردن بلندی صدای نهایی هدفون Yamaha YH-E700A، می‌توانید سلامت گوش خود را نیز حفظ کرده و در طولانی مدت آسیبی به گوش خود وارد نکنید.

اتصالی که برای این هدفون در نظر گرفته شده، جدیدترین نسخه بلوتوث است که بلوتوث ۵ نام دارد. به همراه این اتصال، برای این هدفون از تکنولوژی aptX نیز استفاده شده که تاخیر صدا را به کمترین میزان ممکن می‌رساند. بنابراین شما می‌توانید از این محصول برای گوش دادن به آهنگ‌های مورد علاقه خود، برای بازی کردن و یا دیدن فیلم‌های مختلف استفاده کنید. اگر به دنبال خرید هدفون استودیویی و با کیفیت و حرفه‌ای هستید، Yamaha YH-E700A می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد.

برند

بلوتوث

رنگ

مشکی

نوع اتصال

با سیم, بلوتوث – کابل USB-C

قابلیت کنترل موزیک و تماس

دارد

نویز کنسلینگ

نویز کنسلینگ دارد

فرکانس پاسخ‌گویی

8 هرتز تا 40 کیلوهرتز

محتویات داخل جعبه

Flight Adapter, کابل, کابل USB, هارد کیس

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هدفون حرفه ای یاماها مدل Yamaha YH-E700A Wireless Noise-Cancelling Headphones”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید