از همان روزهای ابتدایی که استارپ‌آپ Nothing توسط بنیان‌گذار نام آشنا وان پلاس یعنی آقای کارل پی معرفی شد، انتظارات زیادی از آن می‌رفت. اکنون گوشی ناتینگ فون ۱ که محصولی با طراحی جذاب است توسط این شرکت معرفی شده است و در این مقاله قصد داریم نگاهی به مشخصات گوشی Nothing Phone 1 داشته باشیم.

گوشی ناتینگ فون ۱؛ استراتژی مشابه با وان پلاس

قبل از اینکه به بررسی گوشی ناتینگ فون ۱ بپردازیم؛ قصد داریم در مورد استراتژی فروش این گوشی و به‌طور کلی در مورد وضعیت حاضر دنیای گوشی‌های موبایل در سال ۲۰۲۲ صحبت کنیم. این روزها طراحی اکثر گوشی‌ها همچون آیفون و گوشی‌های سامسونگ تفاوت چندانی با نسل قبل خود ندارند. اگر بخواهیم واقع‌بین باشیم، دل اکثرمان برای دورانی تنگ‌شده که طراحی گوشی‌ها به طور مدام تغییر می‌کرد و هر سال نوکیا و سونی اریکسون یک گوشی با ظاهر خلاقانه به بازار عرضه می‌کردند.

برای اینکه یک محصول جدید بتواند در مقابل رقبایی همچون: شیائومی، سامسونگ و ریلمی دوام بیاورد، نیاز است که ویژگی‌‌های متمایز کننده در کنار قیمت مناسب را داشته باشد. اکنون تیم سازنده به خوبی نیاز ما را درک کرده و درزمینهٔ طراحی گوشی Nothing Phone 1 به‌خصوص در بخش بدنه پشتی خلاقانه ظاهر شده است. از طرفی دیگر قیمت این گوشی در رده متوسط قرار می‌گیرد و این موضوع می‌تواند، بسیاری از علاقه‌مندان تکنولوژی را به آن جذب کند.

موضوع دیگری که در موبایل ناتینگ فون ۱ جذاب است؛ استفاده از دوربین‌ها به صورت به جا است. این گوشی به دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی باکیفیت مناسب نسبت به برچسب قیمتی خود مجهز شده است. به شخصه ترجیح می‌دهم گوشی‌ای که قصد خریداری آن را دارم به جای چند دوربین با کیفیت متوسط، تنها یک دوربین قادر به ثبت تصاویر واضح داشته باشد که این موضوع در این محصول به وقوع پیوسته است.

همان‌طور که کارل پی در وان پلاس اولین بار مفهوم موبایل‌های Flagship Killer یا قاتل پرچم‌دار را به جهانیان معرفی کرد، این بار قرار است با گوشی ناتینگ فون ۱ شاهد محصولی در حد کیفیت آیفون‌های اپل، رابط کاربری ساده با ظاهر اندروید خالص، سخت‌افزار در حد برآورده سازی اکثر نیازها و دو دوربین با کیفیت باشیم.

 

iphone 12 mini vs iphone se
نوشته قبلی

مقایسه آیفون ۱۲ مینی با آیفون SE ؛ کدامیک بهتر است؟

نوشته بعدی

بهترین گوشی های ۲۰۲۲ ؛ ملاقات با بهترین پرچمداران سال ۲۰۲۲

best phones 2022

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 5 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید