نسل سوم اپل پنسل به همراه سری‌های قابل تعویض مغناطیسی عرضه خواهد شد

یکی از افشاگران به تازگی اشاراتی به قابلیت‌های نسل بعدی قلم استایلس اپل پنسل داشته.

قلم‌های استایلس اپل پنسل، خیلی بین علاقه مندان به طراحی و هنر محبوبه؛ با این وجود، اپل برای مدت‌ها این محصول رو آپگرید نکرده و از سال ۲۰۱۸، نسل دوم اپل پنسل رو در کنار سری آیپد پرو به فروش می‌رسونه. در سال‌های اخیر، شایعات نادرست خیلی زیادی در زمینه احتمال معرفی نسل جدیدی از اپل پنسل منتشر شدن؛ اما حالا شاهد انتشار گزارش جدیدی توسط یکی از افشاگران هستیم که به یکی از ویژگی‌های جذاب نسل سوم اپل پنسل اشاره می‌کنه.

به ادعای این افشاگر که اسمش«Majin Bu» هست؛ اپل سرانجام در حال کار روی نسل بعدی اپل پنسل بوده و این قلم به همراه سه مدل سری مغناطیسی قابل تعویض روانه بازار خواهد شد. نسل فعلی یا همون اپل پنسل نسل دوم، از سری‌های پیچی استفاده کرده و فقط دارای یه سری قابلیت های تعویضه.

استفاده از سری‌های متفاوت، این استایلس رو به ابزاری کاربردی‌تر تبدیل میکنه. به گفته این افشاگر، این سری‌ها برای کار هایی مثل نقاشی، طراحی فنی و رنگ آمیزی ساخته شدن و هر یک از اونا ضخامت و حس و حال متفاوتی دارن. «Majin Bu» همچنین تصاویری از سری‌های متفاوت نسل سوم اپل پنسل رو در صفحه توییترش منتشر کرده.

با توجه به این که اپل سال ۲۰۲۱، یک پتنت در رابطه با سری‌های استایلس قابل تعویض رو ثبت کرده بود؛ عرضه نسل بعدی اپل پنسل باداین قابلیت خیلی هم دور از انتظار نیست. همچنین می‌دونیم که اپل در حال کار روی آیپد‌ پرو با نمایشگر‌های اولد برای سال ۲۰۲۴ بوده و احتمالا در کنار معرفی این نسل جدید از آیپد‌ها، شاهد رونمایی از نسل سوم اپل پنسل هم خواهیم بود.

به گفته این افشاگر، نسل جدید اپل پنسل از دقت بالاتری برخورداره و عمر باتری بیشتری هم داره که این عالیه. مسلما، این دو ویژگی برای کاربران اپل پنسل بسیار اهمیت بالایی داره و امیدواریم که نسل بعدی این استایلس در این زمینه‌ها عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی داشته باشه. همچنین بهتره که این شرکت پشتیبانی نسل‌های جدید اپل پنسل رو به تمامی آیپد‌های خود اضافه کنه تا کاربران آیپد‌های معمولی هم مجبور به تهیه نسل اول اپل پنسل نشن.

های اپل پنسل نسل 3
تعویض کیبورد
نوشته قبلی

چگونه قابلیت تصحیح کلمات در کیبورد آیفون را فعال یا غیرفعال کنیم؟

نوشته بعدی

آیا اپل نسخه قرمز رنگ آیفون ۱۵ رو عرضه می‌کنه؟

red iphone

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 20 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید