گلکسی فیت ۳ در ویدیویی رؤیت شد؛ عرضه مچ بند ۲۰۲۴ سامسونگ نزدیک است

 
 

گلکسی فیت ۳، مچ‌بند هوشمند جدید سامسونگ، تا به‌حال بارها در افشاگری‌ها ظاهر شده است. حتی سامسونگ آن را اشتباهی در وب‌سایت خود گذاشت و دفترچه‌‌ی راهنمای رسمی آن نیز به‌صورت آنلاین دردسترس است.

طراحی گلکسی فیت ۳ با نسل قبلی متفاوت است. گلکسی فیت ۲ طراحی باریک کپسول مانند دارد؛ اما فیت ۳ عریض‌تر و مستطیلی است. با طراحی جدید، خواندن متن و تجربه‌ی کلی کاربر بهتر می‌شود.

به‌نظر می‌رسد گلکسی فیت ۳ صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچی ‌‌اولد (از نوع امولد) و گواهی ۵ATM برای مقاومت در برابر آب دارد که مقاومت تا عمق پنج متری را تضمین می‌کند.

galaxy fit 3 x video
samsung galaxy fit 3 x video

فیت ۳ معیارهای حیاتی مانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و سطح استرس را ردیابی می‌کند و ویژگی‌هایی مانند شمارش گام‌ها و ردیابی ورزش و تجزیه‌و‌تحلیل الگوی خواب را ارائه می‌دهد.

گلکسی فیت ۳ ممکن است از باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار باشد که درمقایسه‌با نسل قبلی با ظرفیت باتری ۴۱ میلی‌آمپر‌ساعتی پیشرفت کرده است. این مچ‌بند توان شارژ پنج واتی خواهد داشت.

سامسونگ تاریخ عرضه‌ی رسمی و قیمت گلکسی فیت ۳ را اعلام نکرده است؛ اما مشاهده‌ی آن در وب‌سایت‌های آنلاین نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی قریب‌الوقوع است.

ارزان سامسونگ
نوشته قبلی

گوشی ارزان سامسونگ با باتری غول‌پیکر در راه است

نوشته بعدی

آینده ایکس باکس پنجشنبه‌شب ترسیم می‌شود؛ احتمال عرضه بازی‌های بزرگ برای PS5

باکس 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید