آغاز پیش‌فروش شیائومی ۱۴ اولترا!

 
 

انتظار می‌رود که گوشی شیائومی ۱۴ اولترا قبل از پایان ماه جاری میلادی در چین عرضه شود و حالا شیائومی در بیانیه‌ای رسمی از آغاز پیش‌فروش خبر داده.

براساس اطلاعات بدست آمده ،شیائومی ۱۴ اولترا از نمایشگر ۶٫۷۳ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پشتیبانی از فناوری HDR10 پلاس بهره می‌برد که خبر از تجربه‌ی نمایشی بی‌نظیر می‌دهد.

احتمالا شیائومی ۱۴ اولترا مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و حداکثر یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی باشد و قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه‌ی اسنپدارگون ۸ نسل ۳ تأمین شود.

مشابه سایر گوشی‌های اولترا در خط تولید شیائومی، مرکز توجه در گوشی شیائومی مدل ۱۴ اولترا سیستم دوربین آن خواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی شامل مجموعه‌دوربینی متشکل از چهار سنسور ۵۰ مگاپیکسلی است. دو مورد از دوربین‌ها عریض و فوق عریض هستند و دو مورد دیگر لنز تله‌فوتو با بزرگ‌نمایی ۳٫۲ برابری و ۵ برابری دارند.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی طبق گزارش‌ها حسگر یک اینچی دارد تا در هر سناریویی نور زیادی جذب کند. حداکثر گشودگی دیافراگم این دوربین f/1.6 خواهد بود. گفته می‌شود حسگر این دوربین از پیکسل‌های غول‌پیکر استفاده می‌کند.

بهترین گوشی شیائومی قرار است باتری ۵٬۳۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع داشته باشد و همراه با آخرین فناوری‌های ارتباطی از جمله وای‌فای ۶، بلوتوث ۵٫۲، NFC و استاندارد IP68 که مقاومت دستگاه در برابر آب و گردوغبار را تضمین می‌کند، عرضه شود.

 

16 6
نوشته قبلی

آیفون ۱۶ تغییرات هیجان انگیزی به همراه دارد

نوشته بعدی

عامل تأخیر نینتندو سوییچ ۲ چیست؟

1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهار =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید