یکی از موسیقی‌های محبوب GTA San Andreas وارد GTA 6 می‌شود؟

آنیتا وارد، خواننده‌ی آمریکایی، غیرمستقیم به مشارکت خود در پروژه‌ی GTA 6 اشاره کرده است. بر همین اساس، طرفداران حدس می‌زنند یکی از آهنگ‌های بازی GTA: San Andreas که آنیتا وارد بازخوانی کرده، ممکن است در بازی GTA 6 استفاده شود.

اولین تریلر GTA 6 که در ماه دسامبر (آذر و دی) منتشر شد، ریتم آهنگ Love Is a Long Road از تام پتی، خواننده‌ی معروف آمریکایی را داشت. آهنگ Ring My Bell آنیتا وارد نیز محبوبیت زیادی دارد. این همان آهنگی است که طرفداران حدس می‌زنند در GTA 6 حضور خواهد داشت.

آنیتا وارد عکس آلبوم صفحه‌ی اسپاتیفای خود را با لوگوی بازی GTA 6 عوض کرده است. این تغییر را اخیرا AlilBitTall در ردیت مشاهده کرده است.

شبیه‌بودن تم آهنگ Ring My Bell آنیتا وارد با حال‌و‌هوای بازی GTA 6 و وجود نسخه‌ی دیگری از این آهنگ در یکی از ایستگاه‌های رادیویی بازی GTA: San Andreas، بسیاری از طرفداران را به این نتیجه رساند که آهنگ Ring My Bell در GTA 6 خواهد بود.

استفاده‌ی بدون اجازه‌ از لوگو GTA 6 می‌تواند پیامدهای قانونی داشته باشد؛ بنابراین، حدس طرفداران ممکن است در‌نهایت رنگ حقیقت به خود بگیرد.

برخی از طرفداران حدس زدند که آهنگ Ring My Bell ممکن است در تریلر دوم GTA 6 استفاده شود. کانال اسپاتیفای آنیتا وارد به‌لطف لوگو GTA 6 محبوب‌تر شده و از ۵۱۵ هزار شنونده‌ی ماهانه در اواخر ژانویه (اوایل بهمن) به بیش از ۷۴۵ هزار شنونده تا ۲۴ فوریه (۵ اسفند) رسیده است.

نمایشگر
نوشته قبلی

گوشی شیائومی یا ردمی دارید؟ هرگز از این محافظ نمایشگر استفاده نکنید

نوشته بعدی

خداحافظی نوکیا از بازار موبایل رسما تکذیب شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید