هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore R100 A3991L21| رنگ مشکی

ویژگی ها :

  •  هدفون بی‌سیم
  •  اتصال بی‌سیم
  • دارای نویزکنسلینگ
  • IPX5 (مقاومت در برابر رطوبت و قطرات آب)
  • تا 25 ساعت بازدهی باتری ( با توجه به نوع استفاده)،6.5 پخش موسیقی
  • اقلام همراه هندزفری: محفظه شارژ،سری سیلیکونی(3 عدد)،کابل شارژ USB Type-C
Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

1,300,000 

در انبار موجود نمی باشد

در سبد شما

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore R100 A3991L21

هدفون بلوتوثی انکر  Soundcore R100 یک انتخاب عالی برای تمام سنین با هر سلیقه‌ای است. Anker Soundcore R100 جدیدترین رقیب بازار هندزفری و هدفون در سال ۲۰۲۳ است. Soundcore R100 یک جفت هدفون بی سیم است که توسط Anker، شرکت معروف برای محصولات صوتی با کیفیت بالا، ارائه شده است. این هدفون‌ها کیفیت صدای خوب، استفاده راحت و ویژگی‌های جذاب را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهند.

طراحی هندزفری بی سیم Soundcore R100

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore R100 از جنس پلاستیک فشرده و مات طراحی شده است.به لطف مات بودن آن خط و خش را خیلی کم جذب می‌کند. Soundcore R100 دارای طراحی جمع و جور و ارگونومیک است که راحتی پوشیدن بهینه را تضمین می‌کند. هر هدفون دارای شکل منحنی است و به نوک سیلیکونی نرم مجهز شده است که اجازه می‌دهد هدفون‌ها حتی پس از استفاده طولانی مدت بدون ایجاد ناراحتی در گوش شما محکم بمانند. این هدفون ها همچنین بسیار سبک هستند، بنابراین در هنگام استفاده از آنها احساس فشار نمی‌کنید. یک نشانگر وضعیت نیز بر روی کیس وجوددارد.

اتصال هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore R100 از طریق بلوتوث نسخه ۵٫۰ است که به دلیل استفاده از امکان اتصال بلوتوثی در بسیاری از تلفن‌های هوشمند می‌توان گفت که سازگاری این هندزفری بسیار بالا است. این بلوتوث تا شعاع ۱۰ متری می‌توان اتصال با کیفیتی را تشکیل دهد.

عملکرد هدفون ساندکور R100

Soundcore R100 عمر باتری خوبی دارد. یک بار شارژ کامل می تواند تا ۶ ساعت پخش مداوم موسیقی را فراهم کند، در حالی که با جعبه شارژ موجود، می توانید هدفون ها را تا ۴ بار دیگر شارژ کنید و کل زمان پخش را به ۲۵ ساعت افزایش دهید. این جعبه شارژ از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند که یک ویژگی بسیار مفید و راحت است.

نکات مهم هدفون بی سیم SoundCore r100 در نگاه کلی :

  • باس فوق العاده، تجربه موسیقی قدرتمند با درایور ۱۰ میلی متری
  • دارای دو مود نرمال و باس پخش صدا
  • تماس‌های تقویت شده با هوش مصنوعی از طریق ۲ میکروفون
  • IPX5 مقاومت در برابر آب
ویژگی های هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore r100

سخت افزار soundcore  R100

این هندزفری دارای درایورهای بزرگ ۱۰ میلی متری است که صدای قدرتمندی را با بیس قوی تولید می‌کنند. طراحی این هدفون به قدری ارگونومیک است که آسایش شما را در زمان به گوش داشتن کاملا فراهم می‌کند. هدفون‌های به این کوچکی داری وزنی سبک هستند و برای زمان‌های طولانی گوش دادن به موسیقی راحت هستند. آنها در یک جعبه کوچک به همراه یک بند قرار می‌گیرند که می‌تواند به راحتی حمل شود. با یک بار شارژ  ۸ ساعت زمان استفاده را تضمین می‌کند و مجموع  در بهترین حالت ۲۸ ساعت با کیس شارژ می‌ماند.

رمان شارژ دهی هندزفری ساندکور r100

رمان شارژ دهی هندزفری ساندکور r100

میکروفون AI-Enhanced و پردازش هوش مصنوعی تضمین می‌کند که صدای شما با وضوح شفاف شنیده می‌شود. شارژ سریع ۱۰ دقیقه‌ای به ایربادهای شما ۲ ساعت زمان پخش اضافی هدیه می‌دهد. هدفون‌های بی‌سیم R100 در برابر پاشیدن آب محافظت می‌شوند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را حتی در هنگام باران در بیرون بپوشید. برای اتصال در اولین استفاده، کافی است قاب شارژ را باز کنید، هدفون‌های بی‌سیم R100 صدا را بیرون بیاورید و آنها وارد حالت جفت شدن می‌شوند. از آن به بعد، هدفون‌ها هر بار که از آنها استفاده می‌کنید به آخرین دستگاه جفت شده متصل می‌شوند.حتی امکان استفاده از تک ایربادز وجود دارد. به این طریق یک گوش را آزاد بگذارید تا صدای اطرافتان را بشنوید.

اقلام همراه هندزفری Soundcore R100

جمع بندی

در هنگام خرید هندزفری دقت لازم را داشته باشید. قبل از خرید یک هندزفری حتما درباره ویژگی‌های مورد نظر خود تحقیق کنید تا بهترین هندزفری که مناسب شما باشد را شناسایی کنید. هدفون بلوتوثی انکر مدل R100 دارای ویژگی ضد آب Ipx5 است. هر earebud دارای دو عدد میکروفون است که از هوش مصنوعی برای حرف نویز استفاده می‌کند.این هدفون از اپ ساندکور پشتیبانی می‌کند. این مدل یکی از بهترین‌ها در این رنج قیمتی است. تا وقتی با آن موزیک گوش ندهید متوجه نخواهید شد چقدر قوی و حرفه‌ای است. با این باتری قوی قطعا یک انتخاب عالی در هدفون بی‌سیم خواهید داشت.

برند

نوع اتصال

بلوتوث

رنگ

مشکی

وزن

سایر قابلیت‌ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore R100 A3991L21| رنگ مشکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − شانزده =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید