نسخه اسلیم گلکسی زد فولد ۶ برای همه عرضه نمیشود

اخیراً شایعاتی در ارتباط با عرضه‌ی دو مدل از گلکسی زد فولد ۶ شنیده می‌شود. گزارش‌ها حاکی است که سامسونگ مدل عادی گلکسی زد فولد ۶ را در رویداد گلکسی آنپکد پیش رو و مدل دیگر را طی ماه‌های آینده معرفی خواهد کرد.

براساس پست اخیر IceUniverse، فاش‌کننده‌ی نام‌آشنای دنیای فناوری، مدل جدید گوشی سامسونگ منتسب به گلکسی زد فولد ۶ اسلیم، در واقع همان گلکسی W25 است که صرفاً برای بازار چین عرضه می‌شود.

سامسونگ معمولاً هر سال نسخه‌ای تغییرنام‌یافته از تاشدنی‌های سری زد خود را در چین عرضه می‌کند. به‌طور مثال گلکسی زد فولد ۵، با رنگی متفاوت و با نام گلکسی ‌W24 در چین عرضه شد.

براساس پست منتشر‌شده، سامسونگ امسال سنت‌شکنی کرده و گلکسی W25 را با تفاوت‌هایی فیزیکی نسبت به مدل جهانی آن یعنی گلکسی زد فولد ۶، عرضه خواهد کرد. گلکسی W25، سبک‌تر و باریک‌تر از مدل جهانی خواهد بود و در ماه اکتبر (مهر و آبان) رونمایی خواهد شد.

ظاهراً سامسونگ با حذف دیجیتایزر مورد نیاز برای قلم اس پن، ضخامت گلکسی W25 را کاهش می‌دهد. نبود دیجیتایزر یعی گوشی مورد بحث به قلم اس پن مجهز نخواهد بود.

گلکسی W25 بزرگتر از گلکسی زد فولد ۶ خواهد بود. این موضوع می‌تواند به معنای استفاده از فرم فکتور جدید یا نسبت تصویر متفاوت برای نمایشگر خارجی باشد. این تغییر می‌تواند یکی از ایرادات رایج سری گلکسی زد فولد را که نمایشگر خارجی کوچک آن است، برطرف کند.

نوشته قبلی

از متا به‌دلیل منتشرشدن تبلیغات کلاهبرداری کریپتویی در فیسبوک شکایت شده است

نوشته بعدی

بتای عمومی iOS 18 چه زمانی منتشر می‌شود؟

او اس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 17 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید