هدفون و ساعت CMF Pro 2 ناتینگ معرفی شدند

شرکت ناتینگ، امروز علاوه بر معرفی گوشی هوشمند ۱۹۹ دلاری CMF Phone 1، از دو محصول پوشیدنی جدید نیز رونمایی کرد: هدفون CMF Buds Pro 2 و ساعت هوشمند CMF Watch Pro 2 و نکته‌ی جالب اینکه قیمت ایرپاد ۳ اپل از مجموع قیمت دو محصول جدید CMF ارزان‌تر است.

CMF زیربرند ناتینگ است که بر طراحی و قیمت مناسب تمرکز دارد. این برند سال گذشته با معرفی ایرباد و یک ساعت هوشمند کار خود را آغاز کرد و حالا شاهد نسل دوم این محصولات هستیم.

هدفون CMF Buds Pro 2 جانشین مستقیم Buds Pro محسوب می‌شود. این محصول با حذف نویز فعال (ANC) ارتقایافته تا ۵۰ دسی‌بل و کیفیت صدای بهبودیافته به‌فروش می‌رسد. طراحی فیزیکی هدفون ناتینگ به نسل قبل شباهت دارد، اما با کیس جدید که شامل دکمه‌ی چرخان فیزیکی می‌شود، همراه شده است. این دکمه امکان کنترل حجم صدا، فعال‌کردن دستیار صوتی و همچنین کنترل حذف نویز را دارد.

قیمت هدفون CMF Buds Pro 2 مثل نسل قبلی این محصول مقرون‌به‌صرفه است و برای خرید آن باید ۵۹ دلار بپردازید. محصول مورد بحث از تاریخ ۱۲ جولای و ازطریق وب‌سایت CMF به‌فروش خواهد رسید.

ساعت هوشمند دایره‌ای‌شکل CMF Watch Pro 2 بر تناسب اندام و عمر باتری تمرکز دارد و در نتیجه فاقد سیستم‌عامل کامل مانند Wear OS گوگل است. به‌هرحال، پلتفرم سبک‌وزن این محصول مجموعه‌ای از امکانات سلامتی، هشدار، تایمر و موارد دیگر را ارائه می‌دهد. ساعت هوشمند یادشده به‌طور پیش‌فرض صدها واچ‌فیس‌ دارد اما امکان نصب واچ‌فیس یا برنامه‌های جدید را دراختیار کاربر قرار نمی‌دهد.

CMF Watch Pro 2 مانند هر ساعت هوشمند مدرنی، می‌تواند اعلان‌ها را ارسال و موارد سلامتی مانند ضربان قلب و تمرینات را ردیابی کند. این ساعت از حالت‌های ردیابی برای بیش از ۱۲۰ نوع ورزش مختلف با قابلیت تشخیص خودکار پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلندگو برای برقراری تماس تلفنی، دکمه‌ی چرخان برای کنترل نرم‌افزار و عمر باتری ۱۱ روزه اشاره کرد.

 

او اس
نوشته قبلی

با به‌روزرسانی macOS Sequoia کاربران مک می‌توانند صدای دالبی‌اتموس را با درگاه HDMI انتقال دهند

نوشته بعدی

گوشی ردمی K70 اولترا از صفحه‌نمایش پروضوح ساخت TCL استفاده می‌کند

3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید