بند یونیک مدل Osta مناسب برای اپل واچ /۴۵/۴۹/۴۲/۴۴ میلی متری رنگ نقره ای

ویژگی ها :

  • بند استیل جدید برند یونیک مدل Osta
  • مناسب برای آقایان و بانوان
  • مناسب برای تمامی سنین
  • جنس: استیل 304 ضد خش
  • بدون ایجاد حساسیت
  • قابلیت تنظیم آسان بدون نیاز به ابزار
  • قفل فوق العاده تخت و باریک
  • مناسب برای اپل واچ های سایز 42/44/45/49mm
  • سازگار با اپل واچ سری 4/5/6/7/8/SE
  • قابل استفاده برای اپل واچ اولترا
Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

3,100,000 

در سبد شما

تاریخ بروزرسانی: پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱

بند های فلزی همیشه یکی از ویژگی های ساعت های کلاسیک و گرانقیمت بوده اند. بسیاری از کاربران دوست دارند که از یک بند فلزی سنگین و کلاسیک برای ساعت هوشمند خود نیز استفاده کنند. حس اطمینان از مقاومت و ماندگاری که بند های فلزی به همراه دارند با هیچ مدل دیگری قابل مقایسه نیست. بند استیل اپل واچ یونیک osta یکی از لوکس ترین و خاص ترین مدل های برند یونیک می باشد که در ادامه با آن آشنا خواهید شد.

یونیک در طراحی این محصول از استیل ۳۰۴  خالص استفاده کرده است . به این ترتیب این بند فاقد ایجاد حساسیت برای پوست های حساس خواهد بود. در برابر آب و تعریق  مقاوم است و زنگ نمی زند.

این بند در دو رنگ زیبای تیتانیومی و مشکی عرضه شده است. رنگ تیتانیوم آن کاملا با اپل واچ اولترا ۴۹ میلیمتری هماهنگ است و هارمونی دارد.

رنگ مشکی آن نیز برای تمامی اپل واچ های با سایز ۴۲/۴۴/۴۵ میلیمتری مناسب است. اگر پیش از این از بند فلزی استفاده کرده باشید حتما می دانید که تنظیم طول این نوع از بند ها معمولا کار وقتگیر و دشواری است. حتی بسیاری از برند ها در داخل بسته بندی همراه با بند ابزار هایی برای تنظیم طول آن قرار می دهند . اما بند بند استیل ۳۰۴ یونیک مدل Osta مناسب اپل واچ ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹mm دارای یک ویژگی متمایز است.

این بند بدون هیچ ابزار اضافه قابلیت تنظیم طول بند را دارد. همانطور که از شعار برند یونیک یعنی متمایز در طراحی انتظار داریم، اینبار هم شاهد یک محصول لوکس، با کیفیت و متمایز از نمونه های مشابه در بازار هستیم.

اگر این بند زیبا را بعنوان هدیه هم برای کسی تهیه می کنید، این می توانید یک انتخاب هوشمندانه باشد. همه چیز از بسته بندی خاص و شیک این بند تا حس متفاوتی که در دست گرفتن آن ایجاد می کند. حس لوکس بودن و با ارزش بودن آن را منتقل خواهد کرد .

این بند بر اساس اندازه خود و نوع پین اتصال بکار رفته در آن مناسب برای اپل واچ های سایز بزرگ از سری ۱ تا ۸ با سایز های ۴۲/۴۴/۴۵/۴۹mm می باشد. برای تمامی آقایان و خانم ها قابل استفاده است . و هیچ تداخلی با گارد و محافظ صفحه های رایج ایجاد نخواهد کرد.

بهره‌گیری از سیستم قفل فلت و نازک در این بند، علاوه بر ایجاد امنیت بیشتر، استفاده راحتی نیز را به کاربران ارائه می‌دهد. با وجود قفل فلت، بند به درستی به دست متصل می‌شود و خطر افتادن یا گم‌شدن ساعت را کاهش می‌دهد.

 

برند

مناسب اپل واچ

سایز 42, سایز 44, سایز 45, سایز 49

رنگ

نقره ای

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بند یونیک مدل Osta مناسب برای اپل واچ /۴۵/۴۹/۴۲/۴۴ میلی متری رنگ نقره ای”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + هفت =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید