قیمت و مشخصات فنی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو فاش شد

شیائومی سال گذشته‌ گوشی‌های شیائومی ۱۳T و شیائومی ۱۳T پرو  رونمایی کرد. اکنون با نزدیک‌شدن به تاریخ احتمالی رونمایی از سری گوشی‌های شیائومی ۱۴T، وب‌سایت Dealabs قیمت و مشخصات فنی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو را به‌طور کامل فاش کرده است.

 هر دو گوشی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد (با نام تجاری AMOLED) با وضوح ۱۲۲۰ در ۲۷۱۲ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و حداکثر روشنایی ۴۰۰۰ نیت، بهره می‌برند.

قدرت پردازشی شیائومی ۱۴T و ۱۴T پرو را به‌ترتیب پردازنده‌ی دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا و دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس، تأمین می‌کند.

شیائومی ۱۴T در پنل پشتی دارای دوربین اصلی با حسگر ۱/۱٫۵۶ اینچی IMX906 سونی، یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با بزرگ‌نمایی اپتیکال ۲٫۶ برابری و بزرگ‌نمایی ۴ برابر بدون افت کیفیت و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با زاویه‌دید ۱۲۰ درجه‌ای است.

سیستم دوربین این دو گوشی یکسان است اما یک تفاوت دارد؛  که دوربین اصلی از حسگر بزرگ‌تر ۱/۱٫۳۱ اینچی Light Fusion 900 با بزرگ‌نمایی دو برابری بدون افت کیفیت، استفاده می‌کند. دوربین سلفی هر دو گوشی، ۳۲ مگاپیکسلی است.

ای دو گوشی ، رابط کاربری HyperOS و اندروید ۱۴ را اجرا می‌کنند و به‌لطف گواهی IP68 در برابر آب و گردوغبار مقاوم هستند. مدل پرو شیائومی ۱۴T از Wi-Fi 7 و مدل پایه از Wi-Fi 6E پشتیبانی می‌کند.

شیائومی ۱۴T ابعادی برابر با ۱۶۰٫۵ در ۷۵٫۱ در ۷٫۸ میلی‌متر و وزن ۱۹۵ گرمی دارد. مدل پرو شیائومی ۱۴T، ابعادی برابر با ۱۶۰٫۴ در ۷۵٫۱ در ۸٫۳۹ میلی‌متر و وزن ۲۰۹ گرمی دارد.

8
نوشته قبلی

گلکسی S24 FE تأییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا را گرفت

نوشته بعدی

نسخه باریک و ویژه گلکسی زد فولداز قلم S Pen پشتیبانی می‌کند

سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 18 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید