معرفی محصول جدید اپل مک مینی Mac mini

معرفی محصول جدید اپل مک مینی Mac mini

با مک مینی پرواز کنید. کوچک، سبک و سریع

اپل برای اولین بار یک تراشه حرفه ای را وارد Mac mini کرد. مک مینی با تراشه M2 سرعتی که برای انجام سریعتر کارهای بیشتر لازم دارید ارائه می کند و M2 Pro آن را وارد یک آرمانشهر می کند. چیدمان پورت های همه کاره آن باعث می شود به انعطاف پذیرترین شکل ممکن فضای میز کارتان را بسازید.

نسل جدید تراشه های اپل این مک مینی را به بهترین مک مینی که تا به حال اپل ساخته است تبدیل می کند. از پرزنتیشن های غنی در صوت و تصویر تا بازی های سنگین کارهایتان را سامان می دهد. M2 در کار و بازی پرواز می کند و M2 Pro پردازش های فشرده و سنگین مانند ویرایش تصاویر عظیم و ویدئوی ۸K ProRes را به راحتی انجام می دهد.

با macOS Ventura، برنامه‌های کاربردی شما به سرعت در Mac mini اجرا می‌شوند. از Microsoft 365 تا Adobe Creative Cloud تا Zoom. بیش از ۱۵۰۰۰ برنامه و افزونه برای M2 و M2 Pro بهینه شده است. برنامه‌ها و پنجره‌های خود را با Stage Manager سازماندهی کنید تا بتوانید در حین جابجایی بین کارهای مختلفتان متمرکز بمانید. با SharePlay وارد یک جلسه بازی چند نفره شوید.  لیست کارهایتان را در iPhone خود راه اندازی کنید و بدون از دست دادنشان در Mac mini مشاهده کنید.

versatility software c1xf7hkko2eu large

خاطره ای که فراموش نخواهید کرد حافظه یکپارچه در مک مینی است. یک مجموعه حافظه با پهنای باند بالا و با تأخیر کم به اپل اجازه می‌دهد تا داده‌ها را با کارایی  و سرعتی بیشتر جابجا کند. بنابراین هر کاری که انجام می‌دهید روان است و جریان دارد. Mac mini خود را با حافظه بین ۸ تا ۲۴ گیگابایت در M2 و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت در M2 Pro پیکربندی کرده است. سوار رودخانه ها شوید در جریان قرار بگیرید و عقب نمانید.

این مینی دسکتاپ با عملکرد سطح جدید و منحصر بفرد، مجموعه گسترده ای از پورت ها و اندازه جمع و جور خود، برای طیف وسیعی از کاربردها عالی است. و آماده انجام هر کاری که انجام می دهید. مک مینی هر میز را به یک فضای کاری قدرتمند تبدیل می کند. صفحه کلید، و ماوس و یک صفحه نمایش را اضافه کنید و بازی‌های AAA با گرافیک مانند No Man’s Sky و Resident Evil Village با نرخ فریم روان به راحتی انجام دهید.

مک مینی یک دسکتاپ قدرتمند برای تولید محتوا است. افزونه‌های بیشتری را اجرا کنید و آهنگ‌های صوتی بیشتری را در Logic Pro لایه‌بندی کنید. و با کمک موتور رسانه ای با کارایی بالا، چندین جریان ویدیوی ۴K و ۸K ProRes را در Final Cut Pro سریعتر ویرایش کنید. چه M2 و چه M2 Pro را انتخاب کنید، Mac mini ابزارهای مورد نیاز برای برنامه ها یا بازی های قدرتمند را در اختیار شما قرار می دهد.

Mac mini با دو یا چهار پورت Thunderbolt 4، دو پورت USB-A، HDMI، Wi-Fi 6E و Gigabit Ethernet تقریباً به هر چیزی متصل می شود.

انتقال داده با حداکثر سرعت ۴۰ گیگابیت بر ثانیه. ۱۰ دستگاه های خارجی را شارژ و تغذیه کنید. و فضای کاری خود را با نمایشگرهای خارجی گسترش دهید که می‌توانند ویدیو را با وضوح ۶K و ۶۰ هرتز با Thunderbolt 4 پخش کنند. HDMI خروجی ویدیوی ۸K را باز می‌کند.

accessories eoswh6dgbp4y large

نمایشگر با صفحه نمایش ۲۷ اینچی ۵K رتینا خیره کننده، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم صوتی با شش بلندگو با کیفیت بالا، کمک می کند تا مک مینی را به حداکثر کارایی خود برسانید.

مک مینی به شما کمک می کند سبک بال پرواز کنید. زندگی هوشمند شما را می سازد و کمک می کند پبشگام مثل یک پرنده جادویی پرواز کنید.

MacBook Pro M2
نوشته قبلی

معرفی دو محصول جدید اپل M2 Max و MacBook Pro M2 Pro

نوشته بعدی

معرفی فیلم فینچ (۲۰۲۱-finch ) بدون فینچ چه باید کرد؟

معرفی فیلم فینچ (2021-finch ) بدون فینچ چه باید کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هشت =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید