چطور می‌تونیم عکس‌ها و ویدیو‌های آیفون رو روی تلویزیون تماشا کنیم؟

ایرپلی و امکان کست محتوا، یکی از قابلیت‌های خیلی کاربردی گوشی‌های آیفونه و در این مطلب قصد داریم تا روش استفاده از این ویژگی رو با شما به اشتراک بذاریم.

امکان پخش محتوا به صورت بی‌سیم روی تلویزیون‌های هوشمند،خیلی کاربردیه و بین کاربران خیلی محبوبه و به کاربران اجازه میده تا محتوای خودشون رو در نمایشگر‌های بزرگ‌تری تماشا کنن. این ویژگی رو همه ی گوشی‌های آیفون با نام ایرپلی دارن و امکان استفاده از اون با تلویزیون‌های هوشمند با پشتیبانی از هوم‌کیت یا اپل تی وی وجود داره.

 

چگونه می‌تونیم عکس‌ها و ویدیو‌های آیفون رو روی تلویزیون تماشا کنیم؟

یادتون باشه که برای استفاده از این قابلیت، تلویزیون هوشمند شما باید حتما از هوم‌کیت و ایرپلی ۲ پشتیبانی کنه و در غیر این صورت، باید از اپل تی وی استفاده کنید! برای پخش عکس‌ها یا ویدیو‌های گالریتون، اول عکس یا ویدیو مورد نظر رو انتخاب کرده و سپس روی گزینه اشتراک گذاری در بخش پایینی سمت چپ نمایشگر تپ کنین.

در منوی باز شده، کمی به سمت پایین سوایپ کرده و بعد گزینه AirPlay رو انتخاب کنید.

تلویزیون هوشمند یا اپل تی وی خودتون رو برای پخش محتوا انتخاب کنید.

چگونه صفحه آیفون خود رو روی تلویزیون کست کنیم؟

کاربران آیفون همچنین با استفاده از قابلیت Screen Mirroring، امکان کست گوشیشون رو روی تلویزیون‌های هوشمند با پشتیبانی از ایرپلی یا اپل تی وی رو خواهند داشت. برای استفاده از این قابلیت، از سمت راست ناچ یا داینمیک آیلند گوشی به پایین سوایپ کرده تا منوی کنترل سنتر رو مشاهده کنید.

در این منو، روی گزینه Screen Mirroring تپ کرده و سپس تلویزیون یا اپل تی وی خود رو برای کست صفحه گوشی انتخاب کنید.

چگونه فیلم‌ها یا سر‌یال‌های درون اپلیکیشن‌ها رو روی تلویزیون تماشا کنیم؟

بعضی از اپلیکیشن‌های استریم فیلم یا سر‌یال، پشتیبانی از ایرپلی رو به همراه دارن که اجازه کست مستقیم محتوا روی تلویزیون هوشمند یا اپل تی وی رو به کاربر میدن. برای استفاده از این قابلیت، در هنگام پخش فیلم یا سر‌یال مورد نظر خود روی صفحه تپ کرده و در صورت وجود گزینه ایرپلی، اون رو انتخاب کنید.

بعد از انتخاب گزینه ایرپلی، روی نام تلویزیون هوشمند یا اپل تی وی خود تپ کنید و سپس محتوا به صفحه تلویزیون منتقل میشه. همانطور که می‌بینید؛ گزینه ایرپلی برای مثال در اپلیکیشن اپل تی وی پلاس وجود داشته و کاربران آیفون می‌توانند تا محتوای این اپلیکیشن رو روی تلویزیون خود نیز مشاهده کنن.

red iphone
نوشته قبلی

آیا اپل نسخه قرمز رنگ آیفون ۱۵ رو عرضه می‌کنه؟

نوشته بعدی

تغییر بزرگ بعدی اپل واچ اولترا نمایشگر میکرو ال‌ای‌دی خواهد بود!

applewatch ultra

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 13 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید