آپدیت جدید فرمور ایرپاد پرو ۲ عرضه شد

اپل با ارائه به‌روزرسانی جدید برای فرمور ایرپاد پرو ۲ بعضی از مشکلات گزارش شده برای این محصول رو رفع کرده.

اگر از ایرپاد پرو ۲ استفاده می‌کنید،‌ممکنه مشکلاتی در حین استفاده برای شما پیش اومده باشه که این موضوع به دلیل وجود بعضی باگ‌ها است. اپل با ارائه آپدیت جدیدی که به تازگی منتشر شده، این مشکلات رو برطرف کرده.

این آپدیت با شماره ساخت ۶A303 همراه بوده و برای هر دو نسخه ایرپاد پرو ۲ که به همراه درگاه لایتنینگ یا USB-C ارائه شده، عرضه شده است. این به این معنیه که هر دو مدل از ایرپاد پروهای سری ۲ که در بازار برای خرید موجود هستن، از یک نسخه فرمور استفاده می‌کنن.

در چنج لاگ تغییرات، عبارت دیگه ای به جز رفع باگ‌ها و بهبود سایر ویژگی‌ها نوشته نشده. این تغییرات در فواصل بسیار کوتاه انجام شده و از اون جا که تنها باگ‌های نرم‌افزاری رفع و رجوع می‌شن، پس شاهد تغییرات خاصی در پس‌زمینه نخواهیم بود.

شما می‌تونید نسخه ایرپادز پرو ۲ خودتون رو با مراجعه به اپلیکیشن Settings و ضربه زدن روی نام ایرپاد خود در قسمت پایین بنر اسمتون در ابتدای صفحه مشاهده کنید. برای آپدیت کردن ایرپاد هم کافیه این هدفون رو به آیفون متصل کرده، کابل شارژ رو به اون متصل کنید و درب کیس رو یه بار باز و بسته کنید و اجازه بدید مراحل نصب به خودی خود انجام بشه. در صورت خوب بودن سرعت اینترنت، انجام آپدیت در کمتر از ۵ دقیقه انجام میشه.

البته بد نیست بدونید برای آپدیت، حتما نیاز به آیفون ندارید و در صورت استفاده از آیپد یا مک، باز هم میتونید ایرپادتون رو اپدیت کنید. دارندگان گوشی‌های هوشمند اندرویدی که از ایرپاد استفاده می‌کنن، می‌تونن با مراجعه به اپل استورها این کار رو به سادگی انجام بدن.

آیا ایرپاد پرو شما در حال حاضر روی آخرین نسخه است؟ اگر در پروسه آپدیت فرمور با مشکلی مواجه شدید، سوالات خود را با ما در قسمت نظرات عنوان کنید. متخصصان ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

مینی
نوشته قبلی

نسل هفتم آیپد مینی نیز فاقد نمایشگر ۱۲۰ هرتزی خواهد بود!

نوشته بعدی

راهنمای خرید آیفون های ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ معمولی

خرید آیفون های 13 و 14 و 15 معمولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + ده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید