اپل در سال ۲۰۲۴ تمامی آیپدهای خود را به روز می‌کند

در حالی که امسال اولین سالی است که اپل هیچ آیپد جدیدی معرفی نکرده، سال ۲۰۲۴ رونمایی از تمامی مدل‌های جدید آیپد موضوعی است که کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

طبق گزارش مارک گورمن، اپل در نظر دارد کل خط تولید آیپد خود را در طول سال ۲۰۲۴ به اپدیت کند. این به این معناست که انتظار می‌رود مدل‌های جدید آیپد پرو، آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد پایه در سال آینده عرضه شوند.

گورمن اشاره کرده:

اپل می‌توانست سعی کند محصولات جدید بیشتری تولید کند، اما آیپدها و ایرپادزهای به روز شده هنوز آماده نیستند. این شرکت قصد دارد کل خط تولید آیپد خود را در سال ۲۰۲۴ بروزرسانی کند. ایرپادز ارزان قیمت جدید نیز در سال آینده عرضه می‌شود و یک مدل پرو بروزرسانی شده در سال ۲۰۲۵ ارایه خواهد شد.

به نظر می‌رسد سال ۲۰۲۳ اولین سالی باشد که از  زمانی که اپل برای اولین بار آیپد را در سال ۲۰۱۰ رونمایی کرد، هیچ دستگاه جدیدی رونمایی نشود، بنابراین بروزرسانی تمامی مدل‌های آیپد در سال آینده امری کاملا محتمل است.

آخرین باری که هر کدام از مدل‌های آیپد بروزرسانی شدند:

  • آیپد پرو: اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱)
  • آیپد: اکتبر ۲۰۲۲ (مهر ۱۴۰۱)
  • آیپد ایر: مارچ ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰)
  • آیپد مینی: سپتامبر ۲۰۲۱ (شهریور ۱۴۰۰)

مارک گورمن قبلا گزارش داده بود که آیپدهای رده پایین تا میان رده می‌توانند در اوایل مارس ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) بروزرسانی شوند، در حالی که او انتظار دارد مدل‌های جدید آیپد پرو ۱۱ و ۱۳ اینچی با تراشه M3 و نمایشگر اولد در نیمه اول سال ۲۰۲۴ عرضه شوند. آیپد ایر و آیپد مینی بعدی هم احتمالا به ترتیب با تراشه‌های M2 و A16 Bionic مجهز خواهند شد.

اپل واج
نوشته قبلی

مشکل تخلیه باتری اپل واچ به‌زودی رفع می‌شود

نوشته بعدی

اپل شایعات را تکذیب کرد: آی‌مک ۲۷ اینچ تولید نمی‌شود

شایعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + پانزده =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید