تیم کوک: می‌خواهید در اپل استخدام شوید؟ به مدرک دانشگاهی نیاز ندارید

 
 

آیا تا به حال رؤیای کار برای اپل و ایفای نقش مهمی در ایجاد، طراحی، ساخت یا تبلیغ محصول بزرگ بعدی اپل مانند گوشی آیفون، لپ تاپ مک بوک یا ایرپاد اپل را در سرتان داشتید؟ طی پادکستی که توسط دوا لیپا، خواننده معروف، میزبانی شد، تیم کوک، مدیرعامل اپل، در مورد آنچه که برای استخدام در این شرکت لازم است صحبت کرد.

کوک گفت که شرکت اپل، افراد بدون مدرک دانشگاهی را استخدام می‌کند و برای کسانی که کدنویسی بلد نیستند شغل پیدا می‌کند. کوک می‌گوید: «ما افراد را از هر طبقه‌ای استخدام می‌کنیم.»

اپل کارمندانی می‌خواهد که ارزش اضافه می‌کنند. همان‌طور که کوک گفت: «من فکر می‌کنم یکی از ویژگی‌هایی که من در افراد به دنبال آن هستم، همکاری است. آیا آن‌ها واقعاً می‌توانند همکاری کنند؟»

کوک می‌گوید که اپل به دنبال افرادی است که کنجکاو و خلاق‌اند و به‌خوبی در یک تیم کار می‌کنند. کاندیدای ایدئال نیز باید مایل به پرسیدن سؤالات باشد و از پرسیدن آن‌ها خودداری نکند. آن‌ها باید کنجکاو باشند که مردم چگونه فکر می‌کنند. برخی شاید فکر کنند اگر سررشته‌ای از کدنویسی نداشته باشند در داخل اپل جایی برای آن‌ها وجود ندارد؛ اما کوک تصریح کرد که اپل حتی افرادی را که نحوه‌ی کدنویسی را نمی‌دانند، استخدام می‌کند.

اگر به یافتن شغل در اپل علاقه دارید، به آدرس اینترنتی apple.com/careers/us بروید. یادتان نرود، هنگامی که از شما پرسیده می‌شود، حتی اگر بگویید یک به‌علاوه یک با سه برابر می‌شود هم ممکن است در اپل جایگاه شغلی کسب کنید.؛ مگر اینکه علاقه‌مند به شغل حسابداری باشید.

های مورد علاقه ی مدیر عامل اپل
نوشته قبلی

مدیرعامل اپل ۴ کتاب محبوبش را معرفی کرد

نوشته بعدی

آیفون ۱۵ پرو بسیار محبوب‌تر از مدل عادی است

فروش بودن ایفون 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید