ردمی A3 رونمایی شد؛ گوشی ارزان شیائومی با طراحی جدید و پوشش چرمی

 
 

شیائومی گوشی ردمی A3 را رسما در هند رونمایی کرد. این گوشی اقتصادی مشخصات فنی خوب را با قیمتی مناسب ارائه می‌کند. قاب پشتی گوشی (در مدل سبز) چرمی است و طراحی الهام گرفته از گوشی‌های گران‌تر شیائومی دارد؛ موضوعی که می‌تواند آن را وارد فهرست بهترین گوشی اقتصادی کند.

براساس اطلاعات رسمی، ردمی A3 از نمایشگر ۶٫۷ اینچی از نوع LCD با وضوح ۱۶۵۰ در ۷۲۰ پیکسل (+HD) و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد. دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی در داخل ناچ قطره‌ای در بالای این نمایشگر قرار دارد.

xiaomi redmi a3 rear render official green color
xiaomi redmi a3 rear render official black color
xiaomi redmi a3 rear render official blue color

جدیدترین گوشی شیائومی از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو G36 قدرت می‌گیرد و حداکثر با ۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس است. ردمی A3 سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط‌ کاربری MIUI 14 را اجرا می‌کند.

قاب پشتی گوشی اقتصادی شیائومی میزبان دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است که با دوربین ثانویه‌ی ۰٫۰۸ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون، پشتیبانی از کارت MicroSD، حسگر اثر انگشت جانبی و درگاه USB-C از دیگر مشخصات ردمی A3 هستند.

گوشی شیائومی ردمی A3 از دو سیم‌کارت، ارتباط ۴G، وای‌فای، بلوتوث ۵٫۳ و GNSS پشتیبانی می‌کند. انرژی این گوشی از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات تامین می‌شود.

قیمت گوشی ردمی A3 در کانفیگ پایه با سه گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از حدود ۸۷ دلار آغاز می‌شود. قیمت گوشی در بهترین کانفیگ به حدود ۱۱۱ دلار می‌رسد. ردمی A3 در رنگ‌های آبی، مشکی و سبز عرضه می‌شود.

5
نوشته قبلی

گلکسی واچ ۵ با تخفیف ۵۰ درصدی حالا ارزش خرید بسیار زیادی دارد

نوشته بعدی

اپل ویژن پرو حالا بیش‌ از ۱۰۰۰ اپلیکیشن کاملاً اختصاصی دارد

پرو 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 1 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید