گوشی ارزان چینی با باتری غول‌پیکر ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی رونمایی شد

 
 

هواوی امروز گوشی هوشمند Enjoy 70z را به‌طور رسمی در چین رونمایی کرد. این شرکت تصمیم گرفت که رویداد جداگانه‌ای برگزار نکند و مشخصات دستگاه را مستقیماً در ویبو منتشر کرد. هواوی امروز رویداد معرفی پاکت ۲ را نیز در چین برگزار خواهد کرد.

اینجوی ۷۰z دستگاهی با ابعاد ۱۶۸٫۳ در ۷۷٫۷ در ۸٫۹۸ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۹ گرم است. این گوشی دارای نمایشگر ال‌سی‌دی ۶٫۷۵ اینچی با وضوح فول اچ‌دی (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) و نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی ۹۰٫۲۶ درصد است.

گوشی هواوی دارای دوربین دوگانه‌ی پشتی است که از دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر قرار گرفته است.

گوشی Enjoy 70z از پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای Kirin 710A بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. گوشی جدید هواوی سیستم‌عامل اختصاصی هواوی هارمونی او اس ۴ دارد.

enjoy 70z black
ennjoy 70z blue
enjoy 70z white

ویژگی برجسته‌ی Enjoy 70z باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که از شارژ ۲۲٫۵ واتی پشتیبانی می‌کند. هواوی ادعا می‌کند که این گوشی دارای ویژگی‌های هوشمند صرفه‌جویی در مصرف انرژی برای بهبود عمر باتری است.

از دیگر ویژگی‌های قابل‌ توجه دستگاه می‌توان به حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده روی لبه و همچنین گزینه‌های اتصال استاندارد مانند پشتیبانی از وای‌فای، بلوتوث ۵٫۱، درگاه USB-C و جک هدفون اشاره کرد.

قیمت گوشی جدید هواوی با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۰۹۹ یوان (۱۵۲٫۸۸ دلار) و با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۱۲۹۹ یوان (۱۸۰٫۷۱ دلار) است که با توجه به مشخصات می‌تواند در دسته‌ی بهترین گوشی ارزان هواوی قرار بگیرد. رنگ‌بندی دستگاه شامل آبی، سفید و مشکی است.

14 اولترا
نوشته قبلی

شیائومی ۱۴ اولترا رونمایی شد

نوشته بعدی

مشخصات گلکسی زد فولد ۶ لو رفت گوشی تیتانیومی سامسونگ

تاشو سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید