وان پلاس واچ ۲ در یک روز رکورد فروش ماه اول مدل قبلی را شکست

ساعت-وان-پلاس
وان پلاس دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ در رویداد MWC 2024 از نسل جدید ساعت‌ هوشمند خود پرده برداشت و تنها یک روز کافی بود تا رکورد فروش جدیدی به‌ثبت برساند. ظاهراً وان پلاس واچ ۲ موفق شده است در ۲۴ ساعت اول عرضه، آمار فروش یک ماه اول وان پلاس واچ را بشکند.

از مشخصات فنی وان پلاس واچ ۲ می‌توان به باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با شارژدهی ۱۰۰ ساعته و نمایشگر اولد ۱٫۴۳ اینچی با روشنایی ۶۰۰ نیت اشاره کرد. جدیدترین ساعت هوشمند وان پلاس به دو گیگابایت رم و و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز است.

ساعت جدید وان‌پلاس برای مدیریت مصرف انرژی از دو پردازنده استفاده می‌کند؛ تراشه‌ی کوالکام اسنپدراگون W5 نسل ۱ وظیفه‌ی کارهای سنگین‌تر مانند اجرای اپ‌ها را به‌عهده دارد و تراشه‌ی کم‌مصرف BES 2700 MCU پردازش‌های سبک‌تر را انجام می‌دهد.

ساعت جدید وان پلاس اکنون برای پیش‌خرید دردسترس است و از تاریخ ۱۴ اسفند به بازار عرضه خواهد شد. قیمت ساعت هوشمند در آمریکا ۳۰۰ دلار، در اروپا ۳۲۹ یورو و در انگلستان ۲۹۹ پوند تعیین شده است.

با توجه به فروش فوق‌العاده و مشخصات چشمگیر، وان پلاس واچ ۲ را می‌توان از حالا یکی از مدعیان فهرست بهترین ساعت‌ هوشمند دانست.

سامسونگ مدل ارزانتر گلکسی
نوشته قبلی

سامسونگ مدل ارزان‌تر گلکسی A15 5G را معرفی کرد

نوشته بعدی

رقیب قدرتمند شیائومی ۱۴ اولترا با تأخیر از راه می‌رسد

گوشی-ویوو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + شش =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید