شیائومی و هواوی با رشد عالی، باعث سقوط سامسونگ شدند

باوجود افزایش فروش ساعت هوشمند سامسونگ و سایر محصولات پوشیدنی غول فناوری کره‌ی جنوبی، رتبه‌ی این شرکت در بازار روبه‌رشد پوشیدنی‌ها همچنان کاهش یافته است. درواقع هواوی و با عملکرد خیره‌کننده در این حوزه از سامسونگ سبقت گرفت و اکنون جایگاه سوم بازار را در اختیار دارد.

بر اساس گزارش IDC، سامسونگ با فروش ۱۰٫۶ میلیون دستگاه پوشیدنی ازجمله گلکسی فیت ۳ و گلکسی واچ ۶ در رتبه‌ی چهارم بازار جهانی ساعت‌های هوشمند و پوشیدنی‌ها قرار گرفت.

اپل همچنان با فروش ۲۰٫۶ میلیون اپل واچ، عنوان پرفروش‌ترین برند ساعت‌های هوشمند دنیا را حفظ کرد. این عدد نشان‌دهنده‌ی کاهش ۱۸٫۹ درصدی در عرضه‌ی اپل واچ نسبت‌به سال گذشته است. به‌نظر می‌رسد با نزدیک‌شدن به فصل سوم یا چهارم سال جاری و انتظار برای عرضه‌ی اپل‌واچ سری ۱۰، آمار فروش این شرکت بهبود یابد.

شیائومی در اولین سه‌ماهه‌ی ۲۰۲۴ با تکیه بر دستبندهای اقتصادی سری می بند و ساعت هوشمند جدید مبتنی‌بر Wear OS، موفق شد ۱۱٫۸ میلیون دستگاه پوشیدنی بفروشد. این برند چینی ۱۰٫۵ درصد از سهم بازار جهانی پوشیدنی‌ها را دراختیار دارد که نشان‌دهنده‌ی رشد قابل‌توجه ۴۳٫۴ درصدی نسبت‌به ۸٫۲ میلیون دستگاه عرضه‌شده در اولین فصل ۲۰۲۳ است.

هواوی با رشد خیره‌کننده‌ی ۷۲٫۴ درصدی در بازار جهانی پوشیدنی‌ها نسبت‌به سال گذشته، بیشترین جهش را در این حوزه داشته است. فروش محصولات پوشیدنی این شرکت چینی با عبور از سامسونگ به ۱۰٫۹ میلیون دستگاه رسید. 

او اس
نوشته قبلی

فعال‌سازی قابلیت‌های هوش مصنوعی iOS 18 به تصمیم کاربران انجام می‌شود

نوشته بعدی

اپل احتمالاً در آیفون تاشدنی از نمایشگر سامسونگ استفاده می‌کند

تاشدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید