گوشی موبایل گوگل مدل Google Pixel 8 Pro تک سیم ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت با قابلیت ۵G

ویژگی ها :

  • سایز نمایشگر: 6.7
  • حافظه داخلی: 512 گیگ
  • رم: 12
  • پردازنده: Google Tensor 3
  • دوربین جلو: 50+48+48 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 10.5 مگاپیکسل
  • باطری: 5050 میلی آمپر
کالای دست دوم

خرید کالای دست دوم شما

ما در رُک موبایل محصولات دست دوم شما را به بالاترین قیمت خریداری می‌کنیم. فرایند و شرایط خرید کالای دست دوم شما:

  1. محاسبه گر قیمت گوشی کار کرده شما : برای سهولت در قیمت گذاری گوشی خود میتوانید از محاسبه گر هوشمند رُک استفاده کنید.
  2. وضعیت کالا: کالای شما باید با همان وضعیت فنی  که داخل محاسبه گر وارد کردید باشد تا به همان قیمت از شما خریداری شود در غیر این صورت قیمت گوشی شما به صورت حضوری مجدد محاسبه میشود.
  3. جعبه دستگاه: همراه بودن جعبه دستگاه الزامی است. کالاهایی که بدون جعبه ارائه شوند، خریداری نمی‌شوند.
  4. حضور در فروشگاه: برای فروش کالای دست دوم خود، حضور شما در فروشگاه الزامی است. 
  5. پرداخت: وجه کالا بین ۴۸ ساعت الی ۷۲ ساعت کاری پس از توافق و انجام معامله به حساب شما واریز می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

Brand:
ارسال به سراسر کشور
ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی لحظه به لحظه

87,000,000 

در سبد شما

تاریخ بروزرسانی: شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰

طراحی و کیفیت ساخت

رنگ بندی پیکسل 8 پرو

رنگ بندی پیکسل ۸ پرو

پیکسل‌های جدید گوگل طراحی آشنایی دارند با این تفاوت که حالا دیگر در مدل پرو یکی از لنزها جدا نیست و همه لنزها درون فریم کشیده و مشکی رنگ قرار گرفته‌اند. پیکسل ۸ پرو در رنگ‌های مشکی، آبی و بژ تولید شده و شما پیکسل ۸ را می‌توانید در رنگ‌های گلبهی، مشکی و خاکستری خریداری کنید. هر دو گوشی از گواهی IP68 پشتیبانی می‌کنند و پیکسل ۸ وزن کمتر و ابعاد کوچک‌تری دارد. وزن پیکسل ۸ برابر با ۱۸۷ گرم است در حالی که پیکسل ۸ پرو ۲۱۳ گرم وزن دارد.

رنگ بندی پیکسل ۸:

صفحه نمایش

پیکسل ۸ پرو دارای نمایشگری ۶٫۷ اینچی از نوع LTPO با رزولوشن ۲۹۹۲ در ۱۳۴۴ است و به همین جهت در هر اینچ ۴۸۹ پیکسل دیده می‌شود. این پنل از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند و روشنایی آن در حالت حداکثری به عدد عالی ۲۴۰۰ نیت می‌رسد. در سوی دیگر پیکسل ۸ پنلی ۶٫۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ از نوع OLED دارد و تراکم پیکسلی ۴۲۸ را در اختیار قرار می‌دهد.

این نمایشگر هم از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و HDR10+ پشتیبانی می‌کند. روشنایی صفحه نمایش پیکسل ۸ در حالت حداکثری تا ۲۰۰۰ نیت قابل افزایش است. نمایشگر پیکسل ۸ پرو توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ و نمایشگر پیکسل ۸ توسط گوریلا گلس ویکتوس مراقبت می‌شود.

سخت افزار و نرم افزار

هر دو گوشی جدید از ابتدا با اندروید ۱۴ عرضه شده‌اند و گوگل اعلام کرده که هر دو مدل تا ۷ سال آپدیت نرم افزاری و امنیتی دریافت خواهند کرد. این یعنی پیکسل ۸ و پیکسل ۸ پرو قرار است تا اندروید ۲۱ را دریافت کنند که اتفاق عجیب و در نوع خود فوق العاده است و شرکت اپل هم حتی بیشتر از ۵ سال برای گوشی‌های خود آپدیت عرضه نمی‌کند.

PIXEL 8 AND 8 PRO

قلب تپنده این دو پیکسل تراشه ۴ نانومتری تنسور G3 با ۹ هسته پردازنده مرکزی شامل ۱ هسته Cortex-X3 با فرکانس ۳٫۰ گیگاهرتز، ۴ هسته Cortex-A715 با فرکانس ۲٫۴۵ گیگاهرتز و ۴ هسته Cortex-A510 با فرکانس ۲٫۱۵ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Immortalis-G715s MC10 است. پیکسل ۸ در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت با رم ۸ در دسترس قرار دارد و پیکسل ۸ پرو را می‌توانید در نسخه‌های ۱۲۸، ۲۵۶، ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایتی با ۱۲ گیگابایت رم خریداری کنید.

باتری

پیکسل ۸ پرو از یک باتری ۵۰۵۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و ظرفیت باتری پیکسل ۸ برابر با ۴۵۷۵ میلی آمپر ساعت است. شارژ سریع در نظر گرفته شده برای این دو گوشی به ترتیب ۳۰ وات و البته ۲۷ وات است و شارژ بی‌سیم ۲۳ واتی و ۱۸ واتی نیز برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

دوربین

به سراغ یکی از مهم‌ترین بخش‌های این دو گوشی برویم، جایی که پیکسل‌های گوگل همیشه حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و جزو بهترین محصولات موجود در بازار به حساب می‌آیند. پیکسل ۸ پرو دارای سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Octa-PD (فوکوس خودکار تشخیص فاز هشت جهته) است و سنسوری ۴۸ مگاپیکسلی Octa-PD از نوع فوق عریض و یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی Octa-PD از نوع تله فوتو با زوم اپتیکال ۵ برابر این دوربین اصلی را همراهی می‌کنند. دوربین سلفی این گوشی نیز سنسوری ۱۰٫۵ مگاپیکسلی دارد.

در کنار دوربین‌های پیکسل ۸ پرو یک سنسور تشخیص دمای بدن نیز دیده می‌شود که قرار است دما را تشخیص دهد. این گوشی قابلیت‌هایی چون Photo Unblur، Magic Eraser، Best Take و Macro Focus دارد و از کنترل‌های جدید حرفه‌ای نیز بهره می‌برد که برای عکاسان حرفه‌ای کاربرد زیادی خواهد داشت.

PIXEL 8 CAMERA

دوربین اصلی پیکسل ۸ نیز ۵۰ مگاپیکسلی Octa-PD است و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با پشتیبانی از فوکوس خودکار آن را همراهی می‌کند. دوربین سلفی نیز مانند نسخه پرو سنسوری ۱۰٫۵ مگاپیکسلی دارد. به گفته گوگل دوربین اصلی می‌تواند تا ۸ برابر به صورت دیجیتالی با کیفیت بالا به روی سوژه‌ها زوم کند تا جای خالی دوربین تله فوتو کمتر احساس شود.

برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گوشی موبایل گوگل مدل Google Pixel 8 Pro تک سیم ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت رم ۱۲ گیگابایت با قابلیت ۵G”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 17 =

برای آنکه تصویر به دیدگاهتان اضافه کنید باید وارد شده باشید.

ارسال رُک‌

نحوه ارسال کالا از فروشگاه رُک‌ با توجه به درخواست شما متغیر است. پس از خرید و تسویه حساب فاکتور می توانید بنا به درخواست خود از روش های متداول ارسال استفاده نمایید.

از جمله روش های ارسال شامل :

پست سفارشی یا پیشتاز

تیپاکس

پیک محلی برای شهر تهران

ارسال فوری

تحویل درب فروشگاه

مدیریت

مجموعه فروشگاه رُک‌

ارسال به سراسر ایران

برای خرید محصولات اپل نیاز نیست به فروشگاه ما به صورت حضوری مراجعه کنید. انواع ارسال توسط پست و تیپاکس جزو راحتترین روش ها بوده و در کمترین زمان کالا به دست شما خواهد رسید.

مراکز تحویل حضوری

در حال حاظر فروشگاه فیزیک رُک‌ در مجتمع اسکان واقع در شهر تهران دایر بوده و شما میتوانید به صورت حضوری کالای خود را با هماهنگی قبلی تحویل بگیرید.

محصولات مرتبط

سبد خرید
ورود به حساب کاربری

یا

حساب کاربری ندارید؟

ثبت نام کنید